Firmowe dostawy tonerów?

Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić jakąkolwiek firmę czy biuro działające bez komputera podłączonego do drukarki. Współczesne prawo wymaga od nas niemal na każdym kroku dokumentowania swojej działalności, jak również w celach dowodowych w przypadku sporów z kontrahentami warto mieć wszystko na papierze. Warto uświadomić sobie, że materiały eksploatacyjne do drukarek czy urządzeń wielofunkcyjnych często stanowią niemały koszt w kosztach działalności każdej firmy!

Regularne zamówienia w określonej ilości

Na przykładzie drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother można wskazać, że istnieje prosty sposób na obniżenie firmowych kosztów druku czy kserowania dokumentów. Mowa tutaj oczywiście o podpisaniu umowy z firmą zajmującą się tonerami Brother, która w zamian za regularne zamówienia (na określonym poziomie) będzie mogła zaoferować nam znacznie korzystniejsze warunki finansowe – toner Brother może być przez to tańszy nawet o kilkadziesiąt procent!

Możliwość zmiany umowy?

Warto jednak pamiętać o tym, że tego typu umowy są przeważnie umowami długoterminowymi i warto zwrócić uwagę na to, aby miały one możliwość zmiany typu tonera w przypadku zmiany przez nas urządzenia drukującego (kserującego) na nowocześniejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *